Whiskey in the jar

Sitter och lyssnar på The dubliners - Whiskey in the jar. Jag älskar den låten! Man blir alltid glad, och så påminner den mig om sommaren då jag satt den på repeat när jag åkte tåg... så passade på att kika på bilderna ifrån sommaren.
   Åååh, vill ut och resa igen! Fan vad nice! Men det blir nog en resa till Amsterdam efter jul tror jag. Hade varit kul och se Zürich vintertid också, men min vän där flyttar jue till Sverige efter jul så det får bli nästa år... eller något ;P Sedan ska jag försöka leva sparsamt så jag kan åka ut på en långresa till nästa sommar igen ;)

 Pontiaro
Är det bara jag som blir ressugen av att se sådana här bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0