Allt och ingenting

Nu sitter jag här med mitt kaffe som jag äntligen har införskaffat. Tog det billigaste, snål är man jue - fast ändå hade jag råd med choklad, skumt det där med prioriteringar ;p

Idag är första dagen jag inte varit in till stan. Fast jag var ute och promenerade i Märsta centrum idag... inte särskilt stort, men jag kikade noga på ÖB's sortiment ;) Vi hade sol och på smhi sa de at d var 18 grader... fast jag tror inte på det, för jag hade på mig tröja, men det var nog för att det blåste.

Det bästa med att jobba inom restaurang är nog att man får så god mat, jag har faktiskt bara lagat middag en gång den här veckan! Ätit på jobbet 2 dagar, ätit gårdagens rester 2 dagar och de återstående 2 dagarna har jag ätit mackor ;P Jag är hemsk, jag vet! Och dessutom äter jag bara 1 gång per dag oftast. Måste verkligen bli bättre på det där med mat...

Vad mer ska jag skriva. Har jobbat 6 dagar den här veckan, wiie :) Imorgon börjar jag sälja, om jag klarade provet vill säga, och det känns nervöst. Men jag ska självklart bli bäst så jag tjänar en massa pengar ;) Och förhoppningsvist jobba för rekryteringsfirman också så jag får jobba 6dagar i veckan. Jag kanske är konstig som vill jobba 6 dagar i veckan, men men ;P

Egentligen borde jag väl träna på att sälja... men jaa... jag är så lat ;P Jag är nog en av världens lataste människor! Men nu erkänner jag det iaf ;P Och så måste jag börja plugga till högskoleprovet... Önskar att man vore ett underbarn, men tyvärr är jag inte det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0