Bakslag

Jahapp... så råkade man ut för bakslag... fast självklart kan man inte förvänta sig att livet ska vara så oerhört enkelt. Bara man inte ger upp så kommer man någonstans. Så nu får jag planera om... allt löser sig, på ett eller annat sätt.

Nej, nog skulle det vara skönt att fly bort till Amsterdam. Där har jag jue boende om inte annat. Synd att jag inte kan holländska bara ;P Dessutom skulle jag aldrig få tillåtelse att flytta utomlands, jag ska vara glad nog att jag har fått tillåtelse att flytta till Stockholm! Och man kan jue ta ett steg i taget.
   Men nog har jag blivit sugen på att studera... Får jag bara några månader till kan jag studera det jag vill studera till.

En positiv sak: Jag har funnit inspiration! Jag vet inte från var, men återigen kan jag skriva. Känns underbart att koncentrera sig på någonting annat, göra någon nytta. Samm historia som för 5 år sedan, men det är den historia jag vill berätta. Fast om någon annan än jag skulle uppskatta den är en stor fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0