Förvirrad

Jag känner mig heelt förvirrad. Har ingen aning om vad som är i resväskan. Känns som att jag bara plockat kläder på måfå, kastat ned och sedan suttit på resväskan fatt få igen den. Nu kom jag på en massa småsaker jag glömt. T.ex. smycken. Och inget personligt som bilder. Fast jag har jue med min dator, och där finns jue bilder på nära och kära när jag får hemlängtan.

Så jag gör det här? Verkar som det. Min gulliga farbror har gett mig världens bästa hyra iaf. Fast ska fortsätta hitta eget iaf, han har nog en egen lägenhet fatt han vill ha den ifred ;) Och så tar det jue som sagt ca 1h och komma in till centrum från farbror...

Jag är bara helt förvirrad. Vet inte vad jag gör! Ska nog ringa ett samtal nu... när jag är helt uppspelt, kommer nog gå bra ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0