Gårdagen i kortform

Igår började dagen med att jag blev väckt kl 07:40 av min arbetsgivare med frågan "Var är du?" Jo, jag låg och sov sött i min säng.
   Så det var bara att stiga upp och springa till bussen. Men med tanke på att jag bor i världens ände tog mitt pendlande 1h... så kom till jobbet baara 2h för sent... Fy fan vad pinsamt!
   Dock var både min chef och uppdragsgivare inte arga på mig. "Stackarn, det kan hända alla. En gång, ingen gång. Två gånger, en vana." Därför fick min kära mor ringa mig idag, plus att jag hade lagt mobilen låångt ifrån mig så jag var tvungen att stiga upp för att slå av larmet - och det funkade! (Dessutom lyckades jag somna tidigare igår än natten innan.)

Sedan var jag på mitt andra jobb igår också. Får dock inte börja sälja förrän jag har fått mitt brev från polisen. Vart fan är det? Jag vill jue kunna börja jobba! Igår satt jag bara med och lyssnade på de andra, men jag avskyr att bara sitta och titta på - jag vill vara en del av de andra! Suck.
   Jag ser faktiskt framemot att få börja sälja. Det ska bli en grym utmaning - och jag älskar jue sådant. Dessutom tror jag att genom ett sådant jobb kan man växa som människa och knipa livserfarenheter som kommer gynna mig i framtiden.

Något jag tyckte var otroligt roligt att på en grupp på ca 12 personer som gått samma utbildning var jag den enda som klarade provet. Det är väl någonting man kan få skylta med? Förstår fan inte hur jag kunde lyckas och inte dem, dessutom som jag tyckte själv jag la ned för lite tid på pluggandet och var orolig för min del. Tack läshuvud! P.g.a. min enastående prestration har jag blivit förlagd i det svåraste projektet. Som min coach sa: "Bara de vassaste får komma till det här projektet. Hit vill vi ha krigarna."
   Så det är bara att ge järnet när jag får börja sälja ;p

Nu ska jag till jobbet!
P.S. Jag är såå nära en helt egen lägenhet nu! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0