Gjort är gjort och kommer aldrig tillbaka

Uscha, vad trött jag känner mig - ändå sov jag en massa natt! Men men, har varit orolig så det är nog därför. Nu känner jag mig lättad, även om "faran" inte är över, men nu slipper jag sitta och tänka ihjäl mig.
   Dessutom glömde jag helt bort att äta idag - hur fan kan man göra det? Kom på klockan 16:00 när jag satt på pendeln; "Just ja, jag har inte ätit idag!" Då blev det en snickers så jag inte skulle svimma, sedan lagade jag mat kring 8 när jag kom hem. Det är inte så lätt att komma ihåg sådana vesäntliga saker som att äta ;)

Ska upp klockan 5 imorgon igen, har 2 dagar med tidiga morgornar framför mig. Kanske sover på det nya stället imorgon så jag får sova lite längre? Det låter smart. Man kan jue flytta in lite i sänder, så att säga. Vad intelligent jag är :)

Ja, så har jag inte blivit lurad har jag en lägenhet nu. Men jag tar ingen seger i förskott förrän jag flyttat in ;P Snacka om att jag har läst på om andrahandsuthyrning och frågat råd från höger och vänster. Tack alla som har hjälpt mig! T.o.m. min chef (eg. coach, men han står över mig iaf) har gett mig råd och varit lyhörd.

Från det ena till det andra: Jag är verkligen nöjd med mitt jobbteam, även om jag inte riktigt lärt känna nykomlingarna som kom i måndags. Alla är trevliga och öppensinnade, så det blir några skratt emellan samtalen.
   Fick en biobiljett i måndags också fatt jag sålde ;) Vi får en massa! Godis, frukt, biobiljett - och nu på fredag berättade min coach att vi ska ha AW där företaget står för notan - härligt! Dessutom får jag jue lön och provision. Så fortsätter jag bara att sälja så är det nog ett förmåneligt jobb ;)

Nej, nu blir det lite Hells Kitchen och sedan sängen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men Betner ska ju till Stockholm också :)

2009-10-01 @ 19:15:26
URL: http://unsichtbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0