Olika sätt att försöka bota nedstämdhet

Ska vi vara ärliga så går väl inte allt så där toppen för mig. Jag känner mig deppig och ensam.

Så jag försöker komma på saker till hur jag ska må bättre. Jag har testat nästan allt nu!
 * Jag har ätit en maassa choklad och god mat. Här har det inte tänkts på kalorier!
 * Jag har druckit mig väldigt, väldigt full. Vilket resulterade bara i en spränghuvudvärk och alldeles för lite sömn...
 * Jag har umgåtts med vänner. De säger jue att man inte ska vara ensam så...
 * Jag har städat - och då menar jag storstäda, t.o.m. dammsugaren åkte fram!
Men ändå känner jag mig lika nedstämd. Dumma, dumma kropp.

Så nu ska jag testa på något annat: Shoppa!
   Inte för att jag ska shoppa något fancy, ser ut att vara fint väder idag så ska ta mig till Kungens Kurva och köpa Grey's Anatomy säsong 1&2 så jag kan ha ett maraton här hemma. Blir väl att man inköper lite choklad till det.

Grey's Anatomy är nog det enda som kan få mig lycklig. Eller lycklig och lycklig, jag tänker iaf inte på mina egna patetiska små problem utan blir så invovlerade i deras liv ;P Patetiskt or not, men tror det är rätta nyckeln för att bota min nedstämdhet :)

Så nu ska jag klä på mig och ta mig ut i riktiga världen!
Tjing!

P.S. Det finns nog en positiv sak, tror jag... men ingenting är jue helt perfekt. Så jag får längta och vänta. Men denna väntan känns faktiskt värd när jag väl väntat färdigt... Han är värd väntan... D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0