Miss Europe

Nu har jag varit i ca 1 månad här i Stockholm, efter uppehållet i Kiruna. Sinnessjukt hur fort man återgår till vardagen. Nog för att det ännu är jobbigt att stiga upp kl 6 på morgonen, och nog för att jag sitter och väntar på lördagen som om man aldrig varit med om en lördag innan.
  Dock har jag inte fått sova ut förra lördagen och lär inte göra det nu på lördag heller (har en tid att passa... snyft!)

Vissa förändringar finns jue.
   Umgås med helt andra människor på fritiden än vad jag gjorde innan jul. Jag har bytt projektgrupp (där jag inte är särskilt duktig för att vara ärlig) och en människa som jag inte tyckte särskilt mycket om innan jul är en av de jag tycker mest om på jobbet.
   Saker förändras snabbt, speciellt i mitt liv.

Härligt av allt är mitt nya smeknamn: Miss Europe.
   Och varför kallas jag det?
   Inte fan har jag vunnit någon skönhetstävling, men jag jobbade för en kund som har flera kontor i Europa. De anordnade en tävling över hela Europa; vem som sålde bäst (dvs, den som drog in mest pengar till kunden). Och gissa vem som vann? Jo, jag! Jag var bäst i heela Europa! Vilken chock det var, och vilken härlig känsla!
   Fast sen bytte jag projekt som sagt och det började bra, men nu går det åt skogen...

Så mitt liv rullar på som vanligt, som om Kiruna inte ens existerade. Men ska nog hem till påsk igen en snabb visit (även om jag läängtar utomlands...)

Imorgon blir det bio: Avatar, 3D. Jag vill bara se den för att det är 3D, men hört att den är hyffsat bra. 3D, det är coolt ;)

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Jullan

3D är ju sviinhäftigt! :) Vill också se den filmen ju!

2010-01-29 @ 23:39:35
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0