Bröllopsfeber

Idag är kronprinsessans bröllop... det märks ;p Förutom att man hör ljduet ifrån live-tv lite överallt här på kontoret så är det heelt dött på linjen. Tror inte jag har haft något samtal på 30min, helt otroligt! Har väl aldrig hänt innan? Men väldigt skönt, men också tråkigt... Less på min patians nu ;p

Igår kom min älskade hem igen. Överraskade honom på flygplatsen. Fast den idioten försökte lura mig att han avr på väg mot Arlanda Express så avslöjade min överraskning 5min innan han gick ut i ankomsthallen... Men det kändes riktigt bra att få honom tillbaka på svensk jord. Kanske han och jag borde gifta oss också :) Jag har friat till honom säkert en 5gåner och fått ja varje gång, men inte har vi något bröllop ännu...

Barn ska vi då inte ha. Hundar kan vi ha, det vore nice :) Men först behöver jag sluta jobba och få en fast bostad... Ute på landet vid vattnet... Eller en egen ö! :D

Är ca 1h och 20min innan jag slutar... får se vad man hittar på för matlagning då, jag har jue faktiskt 2st att laga för nu, så kan jue inte göra några latismaträtter... som makaroner med ketchup... eller varmkorv... ;p Mina nya snabbmats-favoriter :)
   Tror det blir tonfiskssallad, eller pasta med pesto, för allt är jue i frysen. Fiskbullar är nog inte uppskattat... Eller kanske kan jag göra plättar? Det är nice ;D

Kommentarer
Postat av: Jullan

Sv: Jag åkte till operation efter att jag födde Leo för att jag sprack så mycket, så dom sövde ner mig och sydde igen eländet. ;P

Molly sa inte så mycket. Hon bryr sig inte helt massa om honom inte.. Hon tänker väl mest bara: Jaha en till. ;) Fast på natten om han skriker så suckar hon och går till andra rummet.

2010-06-29 @ 19:13:28
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0