Strawberries forever

Wow, jag fattade mig på hur man kan blogga från mobilen:p känner mig oerhört duktig! Igår gick jag hem efter halva dagen. Kände mig inte alls kry. Febrig, yr, illamående... Jag tror det beror på stress, eftersom skolsystern sa det till mig när jag hade samma sympton i skolan, sen skickade hon mig till kuratorn. Mina päron trodde dock det berodde på salmonella då jag var magsjuk i ca 3-4 dagar efter min turkiet-vistelse. Så jag lovade att ringa till sjukvårdsrådgivningen idag. När jag vaknade upp kl 7 kände jag mig lika som igår så sjukanmälde mig. Fick dåligt samvete över det, dumma arbrtsmoral. Som om jag vore saknad på det där jobbet eller livsviktig.... Nåväl, tog och ringde sjukvårdsguiden och fick prata med en sjuksköterska. Hon sa att det inte var sannolikt att jag fått sammonella, men om jag var orolig kunde jag kontakta min vårdcentral. Men vem går till läkaren i onödan? De är läskiga. Såjag kröp ned under täcket istället. Vid 11-tiden var jag less på att vara sjuk så jag tog och dammsög. Sedan tänkte jag att solljus säkert är bra om man är sjuk, så tog mig till stranden i närheten av mig. Nog för att det känns som skolk ny, och att bärma upp en febrig kropp är nog inte så bra... Nåväl, vi ser väl hur jag mår till kvällen. Helt ok steand dock. Gamlingar, barn och mig. Dock alldeles för mkt fåglar, de flyger över mug hela tiden och skrämmer skiten ur mig. Kanske borde gå tillbaka till min säng och vara sjuk... Strawberries forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0