The finale

Mamma ringde nu igen, men det som är bra att ha en mamma är att hon alltid säger åt en "stanna hemma om du inte mår bra". Förklarade för henne att jag försökt vara ute i solen 1h idag, men det var lite för varmt. Och att jag håller på att svettas ihjäl nu. Så om ni vill veta i framtiden; sol och feber är nog inte den smartaste kombinationen. Sett även finalen av Lost. Måste säga att det var en stor besvikelse. Fattade först ingenting så Bora fick förklara för mig vad det hela handlade om. Och sedan tyckte jag bara att det var ett helt värdelöst slut. Nästan lika illa som att döda George. Funderar seriöst på att sova, för jag är trött. Nog för att jag sovit flertalet gånger idag, men min kropp verkar aldrig känna sig nöjd. Dessutom blir det imorgon snabbare då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0