U give me fever

Jahapp, då har man feber också. Eller jag vet inte, jag har jue ingen termometer. Men det känns som jag brinner upp, och sedan fryser jag osv. U know the feeling. Dessutom är jag yr hela tiden och känner mig så där äckligt spyfärdig. Så jag var på jobbet halva dagen och gick hem sen till min kära säng. 
   Mamma blev givetvist orolig och behövde ringa mig för att försöka diagnosera mig. Först var det lågt blodtryck och järnbrist, medan jag hänvisade till stress. Sedan råkade jag säga att jag var magsjuk i ca 3dagar efter min Turkiet-vistelse, så då blev jag diagnosierad med Samonella. Wiie. Så Fjäll behöver boka en läkartid :) Jag som älskar läkare och sjukhus såå mycket, speciellt nu.

Mitt godislager är slut. Så jag kan inte tröstäta choklad. Visserligen är det inte långt till affären, men jag känner mig ganska orkeslös. Dessutom är inte socker bra för kroppen, har jag hört. Även min juice är nu uppdrucken. Hur kunde jag leva förut utan allt detta socker? Jag måste ha varit galen, och smalare... ;p

Btw, börja aldrig streama - det är det värsta man kan utsätta sig för. Har fungerat hur bra som helst i ca 2dagar, och idag... Då går det seegt som fan. Eller i alla fall - ha inte mobilt bredband! Spelar ingen roll om jag använder mitt privata eller jobbet, jag fick vänta en 3½h för att kunna se färdigt ett 42min avsnitt. Kul! Så nu har jag varken ork eller lost. Dessutom kan jag inte sova mkt mer, har tagit små tupplurar när jag väntade på mitt avsnitt.

Life is fun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0