Experiment i ensamhet

Efter att ha haft konstant sällskap så sitter jag här ensam i min lägenhet som är ovanligt kall. Och känner mig ensam.

Jag var förbi en vän som jag inte träffat på 1-2månader idag och drack kaffe. Det var trevligt, men tydligen inte nog.

Och min Karl har ingen plan på att ringa mig verkar det som - och jag är för envis att ta kontakt igen då jag senast hörde av mig till honom. Jag tycker att om han kan prata i telefon med en vän 3ggr om dagen kan han väl skicka ett ynka sms till mig... Tydligen inte. Bro's before ho's.

Var i alla fall på konstmuseum i Danmark. Kände mig lite konstnärlig så satsade också på att ta självporträtt. Kom på att sådana kan vara bra om jag någonsin skulle bli känd... (högst osannolikt om sådant skulle hända, men ifall att!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0